Pozbądź się wirusa na stronie – czyszczenie infekcji WordPress

Pozbądź się wirusa na stronie – czyszczenie infekcji WordPress

WordPress okazał się w minionych latach tak modnym CMS-em, iż ilość witryn i sklepówinternetowych działających z jego użyciem szacuje się w tej chwili na miliony. Powszechność stosowania tego systemu zarządzania treścią sprawia, iż strony postawione na WordPressie bywają ulubionym celem ataków hakerów. W razie zainfekowania witryny wirusem, nieodzowne jest usunięcie wirusa z WordPressa. Komu zlecić usuwanie usuwanie malware ze strony internetowej? Obrazy na stronie zostały podmienione bez Twojej wiedzy? Ze witryny rozsyłane są wiadomości-śmieci? Na…

Więcej

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

WordPress, stworzony przede wszystkim jako platforma blogowa, w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z powszechnie używanych systemów zarządzania treścią. Ze względu na to, iż bez trudu można opanować zasady posługiwania się nim, a zarazem jest całkiem szybki, używa się go współcześnie do projektowania złożonych stron firmowych oraz sklepów internetowych. Niemniej jednak ten system zarządzania treścią może być źródłem problematycznych niespodzianek, dlatego ważną i potrzebną usługą staje się opieka techniczna nad stroną na WordPressie. Opieka…

Więcej

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby odbiorca odnalazł twój biznes musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta artykuły. Jednak nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci blogów. Private blog network,…

Więcej

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Dla turystów i nie tylko – portal o wydarzeniach i atrakcjach Małopolski

Pomimo, że małopolskie jest jednym z najmniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, stąd nieraz z trudem można odnaleźć się w ogromie wiadomości o najciekawszych atrakcjach oraz najnowszych eventach kulturalnych czy sportowych w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – poznaj portal przygotowany specjalnie dla turystów Aby przybliżyć wszystkim atrakcje turystyczne tego województwa, powstał serwis visitmalopolska.pl. Publikowane są tu informacje nie tylko…

Więcej

Blogi o zdrowym odżywianiu, stylu życia i urodzie – korzystaj z nich z głową!

Blogi o zdrowym odżywianiu, stylu życia i urodzie – korzystaj z nich z głową!

W internecie można bardzo szybko wyszperać informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie szczególnie radzenie się wyszukiwarki Google odnośnie kwestii zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o wizycie u lekarza długim przeszukiwaniem sieci w celu własnoręcznego odszukania odpowiedzi na palący problem. Ale czy to właściwy sposób stosowania informacji publikowanych na portalach o zdrowym stylu życia? Blog o zdrowiu jako dobre źródło pomocnej wiedzy W zalewie treści o prawidłowym odżywianiu, zabiegach estetycznych i zdrowiu udostępnianych w…

Więcej

Łatwa personalizacja i integracja płatności – o sklepach WooCommerce

Łatwa personalizacja i integracja płatności – o sklepach WooCommerce

Masz firmę i pragniesz poszerzyć jej działalność o sklep internetowy? Jeżeli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, jak również jeżeli nie masz w ogóle strony internetowej i startujesz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Dlaczego opłaca się utworzyć sklep internetowy WooCommerce? Z uwagi na to, jak dużą popularnością mogą pochwalić się strony tworzone w oparciu o WordPress, łatwo zrozumieć fakt, iż w konsekwencji opracowano wtyczkę dającą możliwość na postawienie sklepu e-commerce na…

Więcej

Audyt sklepu internetowego lub strony – czy warto?

Audyt sklepu internetowego lub strony – czy warto?

Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie firmy, przedsiębiorstwa lub spółki pod kątem przeróżnych aspektów, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również ocenę możliwości przyszłego rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej elementy, jak meta opisy i tytuły, strukturę nagłówków, kod strony, prędkość wczytywania się strony i wiele mniej i bardziej istotnych aspektów. Oprócz samego wyliczenia błędów…

Więcej

Jak stworzyć mapę witryny?

Jak stworzyć mapę witryny?

Sitemapa to plik zawierający listę adresów w danej domenie. Pomaga ona robotom Google w poruszaniu się po jej zawartości, dzięki czemu są one w stanie szybciej dotrzeć do stron, na których zaindeksowaniu nam zależy. O tym, jak ją wygenerować oraz jakie narzędzia mogą być w tym pomocne, dowiesz się z poniższego artykułu. Na czym polega generowanie mapy witryny? Generowanie sitemapy to proces, podczas którego tworzymy plik zawierający listę adresów, które według nas powinny zostać odwiedzone…

Więcej

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Wydałeś krocie na nową stronę www, a ta nie zdobywa nowych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w małej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają Google – każdy przedsiębiorca musi zatem zadbać o to, żeby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez dużych problemów. Jak to zrobić? Należy rozpocząć od samej witryny, optymalizując ją z myślą…

Więcej

Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym

Prowadzisz firmę w Krakowie? Pomyśl o pozycjonowaniu lokalnym

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość użycia go w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów spowodowała, iż każda firma pragnie aktualnie być zauważalną w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – istotna jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, które działają tylko w określonym województwie bądź nawet w jednym mieście, na przykład w Katowicach bądź w Krakowie, zastanawia się, czy pozycjonowanie strony…

Więcej
1 2