Na https://bit.ly/3eDsBqX uzyskasz więcej wskazówek o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO.
Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google udostępniło o tym instruktaż
Nie można negować, że cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych opcji, jak przykładowo Yahoo, DuckDuckGo czy też Baidu, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się pozyskać widoczność w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, przeważnie nie jest to osiągalne bez wsparcia ekspertów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i udostępniło krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, klarownie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
- zdolność oceny budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.
Pracownica firmy Google podkreśla również, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym zauważalne efekty dopiero po paru miesiącach działań.