Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji marketingowej Kraków na http://bit.ly/2p54NqJ.
Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, działania marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak małe firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (kanały social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – folderów, stoisk targowych, plakatów lub billboardów. Agencja marketingowa napisze także interesujące, unikalne artykuły na stronę internetową firmy oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, targów lub spotkań z klientami wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanej oraz zżytej ze sobą grupy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie programu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]