Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców

Wejdź na https://seo4.net, żeby uzyskać więcej informacji o ofercie agencji SEO.

Firmy i właściciele stron internetowych, którzy pragną, żeby pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie starań samemu. Nie dysponując kwalifikacjami w problematyce SEO i nie śledząc regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i – kluczowe – skutecznie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednakże nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki wygospodarowane na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że obok specjalistów od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kreatywnego pisania, kampanii Google Ads, programowania oraz projektowania graficznego, które służą merytorycznym wsparciem w tych sferach.

Cechy doświadczonej firmy SEO

Polskich agencji SEO jest co niemiara. Co wziąć pod uwagę w toku szukania podmiotu, która podniesie naszą widoczność w SERP? Polecamy wybrać agencję, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale również tych kreatywnych czy reklamowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze zapewnia należytą jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może bez trudu zaprezentować interesujące portfolio swoich uprzednich klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć dodawana jest sekcja z historią tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę warto zapoznać się ze studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich wyników można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć oraz dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: pisze o planach prac na najbliższe tygodnie, ale również przesyła sprawozdanie z ukończonych działań i ich efekty.

Drugi ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dopasowanie strategii prac do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być znak ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszukać na własną rękę w internecie, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO i o ważnych dla klienta produktach lub usługach, które pragnie wypromować.

Co o agencji SEO świadczy model rozliczeń jaki oferuje?

Z nieufnością warto potraktować agencje SEO, które proponują umowę z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu klient rozlicza się z agencją SEO dopiero wówczas, gdy słowa kluczowe osiągną wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 bądź do Top5). To wciąż często spotykany sposób rozliczeń, jednak wiąże się ze sporym zagrożeniem – można bowiem uzyskać szybkie rezultaty przy pomocy naruszania standardów ustalonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o cenę za współpracę z agencją SEO, to z rzadka jest ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby przeprowadzić wnikliwy audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wyliczone w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają o wiele mniejsze.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]