Dowiedz się więcej o rapocie danych pozafinansowych.
Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej publikowane przez najróżniejsze firmy. Na ich stworzenie najchętniej stawiają wiodące marki – państwowe koncerny lub międzynarodowe firmy, lecz docenia się je również w trochę mniejszych spółkach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy można wyczytać m. in. jakie są proporcje płci na najważniejszych stanowiskach decyzyjnych, jak ważna jest dla firmy troska o ekologię i w jakie kampanie społeczne się angażuje. Czemu jednak opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć przy jego wydaniu, by przyniósł spodziewane rezultaty?
Raport danych pozafinansowych – atuty
Na raport danych pozafinansowych warto zdecydować się w szczególności z uwagi na wizerunek firmy. Wydając raport CSR tworzymy wizerunek marki odpowiedzialnej, co rzutuje tak na wzrost liczby klientów, jak i brak kłopotów z przyznaniem późniejszych dotacji. Raport danych pozafinansowych także pozwala na zbudowanie więzi z miejscowymi organizacjami i władzami, co będzie bardzo istotne dla wszystkich przedsiębiorstw – tak niewielkich spółek, jak i międzynarodowych kompanii.
Przystępny raport danych pozafinansowych
Opracowanie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane skutki tylko wówczas, kiedy jego wyniki opublikujemy w atrakcyjnej wizualnie formie. Z tego względu po opracowaniu informacji, warto zlecić przygotowanie publikacji raportu sprawdzonej studiu graficznemu. Dzięki temu potencjalni klienci szybko wyszukają wszystkie informacje, a to w ogromnej mierze wpływa na ich zdanie o firmie. Nie zapominajmy także, że raport danych pozafinansowych jest elementem strategii formowania wizerunku firmy – powinien zatem być podobny do wydawanych przez nią materiałów reklamowych.
Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]